Zobrazit Temu
palivovy system
|
|
mirway |
Posted on 19.02.2013 19:39:22
|
Prispevky: 26 Joined: 05.02.2013 |
chalani, mate nejaky upgrade palivoveho systemu? |
|
|
Kraken |
Posted on 19.02.2013 20:07:46
|
Hlavný administrátor Prispevky: 140 Joined: 04.02.2013 |
teoreticky by sa dala tato tema presunut medzi technicke problemy, asi ju tam presuniem |
|
|
mirway |
Posted on 19.02.2013 20:25:27
|
Prispevky: 26 Joined: 05.02.2013 |
Kraken napísal: teoreticky by sa dala tato tema presunut medzi technicke problemy, asi ju tam presuniem vahal som veru kde ju dat. |
|
|
Kraken |
Posted on 19.02.2013 21:15:19
|
Hlavný administrátor Prispevky: 140 Joined: 04.02.2013 |
a ake upgrady palivoveho systemu mas namysli? tam velmi nieje co upravovat ak je motor v zaklade |
|
|
mirway |
Posted on 19.02.2013 21:46:22
|
Prispevky: 26 Joined: 05.02.2013 |
napr., ci mate skusenost s nadstavitelnym palivovym regulatorom? ci ste menili, pri externom palivovom cerpadle ten filtrik, ci co to je? |
|
|
mato8340 |
Posted on 20.02.2013 18:05:32
|
Prispevky: 11 Joined: 05.02.2013 |
tak to s tym nadstavitelnym regulatorom tlaku by aj mna zaujimalo niekde som cital ze auto zacne akurat viac zrat |
|
|
Marosqo |
Posted on 20.02.2013 23:01:42
|
Prispevky: 24 Joined: 09.02.2013 |
Ake mate motory, ake upravy, ked seriove cerpadlo dokaze nakrmit aj V8 v tricke ?
E30 318iS
E30 325i |
|
|
Kraken |
Posted on 21.02.2013 10:36:55
|
Hlavný administrátor Prispevky: 140 Joined: 04.02.2013 |
ono sa to oplatí ak tam má človek nejaké poriadne turbo, vtedy tomu už treba dodať viac paliva inak pri sériovom motore a neupravenej RJ to narobí akurát šarapatu, čo som počul tak to väčšinou skončilo prepálenými piestami ber to tak že tie motory sú presne nastavené, výmena jedného komponentu ho väčšinou len rozladí, ono treba toho pomeniť viac a potom odladiť motor a preprogramovať RJ alebo tam rovno pichnúť megasquirt také úpravy sa ale dajú počítať na tisícky euro |
|
Ist na Forum: |